lovelyjassi

Alla inlägg under mars 2013

Av Jasmin Eriksson - 30 mars 2013 11:11


 

Av Jasmin Eriksson - 29 mars 2013 19:49

Jag blir så himla arg! för det skulle ju komma upp en video idag men nej uppladdningen ska ta så ****** lång tid   

Jag hoppas verkligen jag hinner!

Kram!   

Av Jasmin Eriksson - 29 mars 2013 10:45

Förlåt för att jag inte gjort nått inlägg eller video! Men idag så kommer en jag lovar! Men på lördag så är det en liten chans det kommer en för jag är hemma hos farmor och farfar då! Men det kanske kommer ett litet inlägg åtminstone. Men förlåt iallafall,haft jätte mycket att göra och med det menar jag: jag har inte haft lust att göra en video eller ett inlägg....men iallafall igår kände jag mig sjukt tränings galen så jag satte på mig träningskläder och började träna på en slags träningsmaskin som vi har hemma! Och det Hållde jag på med i typ 45 min :)men det var det mesta!
Kram!<3

Av Jasmin Eriksson - 26 mars 2013 18:15

Lite senare kommer ett inlägg om dagen, hoppas jag...
 

Av Jasmin Eriksson - 24 mars 2013 21:25

Kram!   
 

Av Jasmin Eriksson - 24 mars 2013 15:16

Nu har vi varit och badat ( skit kul ?) och äter i mckey D (McDonalds)
När vi är klara ska vi gå till the body shop och andra affärer


Ps. Det är inte Jassi det är hennes bästis ammi, hon vet inte att jag skriver här
Ps. Ps. Säg inget till Jassi
Ps. Ps. Ps. Jag är inte dum
Ps. Ps. Ps. Ps. Jag gillar att skriva ps.
Ps. Ps. Ps. Ps. Ps. Vi älskar 1D???????

  Gammal bild....

Av Jasmin Eriksson - 23 mars 2013 21:40

Hej! 

Imorrn så ska jag och ett par vänner gå och bada och det ska bli hur kul som helst! 

Jag längtar super mycket venne varför men har så tråkigt så varför inte längta   

Men jag ville bara säga de sen kommer det kanske nått klipp från imorn vi får se!

Kram!   

Presentation


Hej!
Jag är Jasmin och här ska jag göra vloggar!
Jag lovar det är säkert massa som kommer känna igen mig från mina förra bloggar....Jag är kass på att blogga! Men nu ska jag ju vlogga så det är lite annorlunda! Om du vill veta mer börja följa bloggen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Översättning!

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Happy Cat Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards